Brugerbetingelser & vilkår

Handelsbetingelser

I det følgende finder du alle handelsbetingelser for køb af varer hos CizaDesign. Her kan du nemt danne et overblik over dine lovmæssige rettigheder samt de særlige betingelser, vi tilbyder dig som kunde.


Fragt & levering (fri standard fragt på alle ordrer. Ingen minimumskøb)

Standard fragt inkluderer ikke tracking og forsikring. 

Vi sender alle vores pakker med PostNord. Bestillinger bliver pakket og afsendt fra dag til dag i alle hverdage. Pakken sendes direkte hjem til dig, medmindre andet er aftalt. Skulle varen mod forventning ikke være på lager, skriver vi til dig.

Du er selv ansvarlig for at oplyse korrekt leveringsadresse.


2. Betaling

Du har mulighed for at betale med følgende:


Kort

PayPal

MobilePay (Betalingsinformation fås i ordrebekræftelsen)

Bankoverførsel (Betalingsinformation fås i ordrebekræftelsen)


3. Returret/fortrydelsesret

Du har 14 dages returret, fra du modtager varen.

Følg nedenstående punkter:


Skriv en meddelse pr. mail indenfor 14 dage (fra du modtager smykket), hvor du tydeliggør dit ønske om returret.

Smykket skal returneres til os inden 14 dage, efter du har sendt din mail.  

Smykket skal returneres i samme stand og original emballage.

Pakken sendes retur på egen regning og ansvar.

Ved retur skal flg. oplysninger være med i pakken: ordrenr., navn og mailadresse.

Telefonnummer for mobilepay eller bankkontonummer for pengene retur.


Custommade smykker tages IKKE retur.


4. Reklamationsret

Der ydes altid 24 måneders reklamationsret på produkter købt hos CizaDesign. De 24 måneder gælder fra den dag du modtager varen. Skulle der mod al forventning være nogle problemer med varen, kan du enten få varen ombyttet, få pengene retur eller afslag i prisen. Det afhænger af den konkrete situation.


Ønsker du at reklamere, kræver det selvfølgelig at din reklamation er berettiget:

Reklamationen skal ske indenfor en rimelig tid efter at du har opdaget fejlen. Hvis der reklameres indenfor to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.

Reklamationen gælder ikke ved fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Se fanen smykkepleje.

Ønsker du at reklamere over et produkt, bedes du venligst sende en mail med en beskrivelse samt et billede af fejlen. Vedlæg bankkontonummer for evt. retur af beløb.

Når vi har fundet ud af, hvordan reklamationen skal behandles, vender vi tilbage med svar. Skal reklamationen sendes retur bliver du personligt oplyst om dette samt returadresse.


Er reklamationen berettiget, refunderer vi de fragtomkostninger, du har haft i forbindelse med returneringen.